روز نوشت های یک دو قطبی

اینجا بلند فکر میکنم ..من یک رها شده هستم و حالا خاطراتم رو در مسیر پروازم اینجا به یادگار ثبت میکنم🌱

اینجا بلند فکر میکنم ..من یک رها شده هستم و حالا خاطراتم رو در مسیر پروازم اینجا به یادگار ثبت میکنم🌱

مرسی کرونا

خب..نمیدونم از کجا شروع کنم..انقدر که این روزها دست و دلم به نوشتن نمیره..گاهی فکر میکنم فلج شدم..خیلی خوب داشتم پیش می رفتم..الان طلسم نوشتن شکسته شد و من می نویسم..سال جدید رو افتضاح شروع کردم.. نمی دونم چرا.. ولی هنوز نه مقاله خوندن ..نه وویس .. نه رمان سرخ و سیاه رو..امشب قراره با خودم عهد ببندم.. بهت قول میدم بترکونم.. زبان .. مقاله .. فلسفه.. امسال برای من سال سرنوشت سازیه.. باید خوب حواسم به این موضوع باشه..

 

امروز که نیاورد احتمالا فردا قراره رنگی رنگی پلنر های کهکشانی که سفارش داده بودیم رو برامون بیاره..البته+ یک بسته چسب رنگی 😌 از الان ذوق دارم براشون ..از امروز قراره حس خوب به خودم منتقل کنم ..قراره امسال به یاد موندنم بشه برام..الان که دارم اینو می نویسم احساس آرامش خاصی می کنم..حس میکنم کرونا یک فرصت ناب بهم داده و من باید به بهترین نحو ممکن ازش استفاده کنم .. مقاله .. درس.. فلسفه..باید حسابی برسم بهشون ..حتی تصمیم دارم پروپوزالمم بنویسم 🤪 البتهذاین الان فقط یک ایده هست!! باید حسابی تلاش کنم..این فرصت ناب ، هرگز دوباره بر نخواهد گشت..ازت ممنونم کرونا😍✌🏻

  • سوفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی