روز نوشت های یک دو قطبی

اینجا بلند فکر میکنم ..من یک رها شده هستم و حالا خاطراتم رو در مسیر پروازم اینجا به یادگار ثبت میکنم🌱

اینجا بلند فکر میکنم ..من یک رها شده هستم و حالا خاطراتم رو در مسیر پروازم اینجا به یادگار ثبت میکنم🌱

شروع داستان من

آقاااا اول یه عذرخواهی بابت این غیبت صغری !!!

امتحانا کلن دست و بال منو بسته بودن ..انگار اسیر گرفته بودن ..اصن یه وضی.. استادا انگار میخواستن انتقام کرونا رو از ما بگیرن :( اون از حجم باااالای مطالب درسی که فرت و فررت آپلود میکردن اونم از امتحان گرفتنشون که انگار بیس جلسه حضوری سر کلاس بودیم همرا با رفع اشکال ! چی بگم واقعا:(

بگذریم..

آقا من تصمیم گرفتم هدفم رو واسه اینجا بودن بگم بهتون.. اینجام چون میخوام بهتر تصمیم بگیرم.. چون نوشتن واسه من معجزه میکنه .. حالمو ازین رو به اون رو میکنه..دلیل دومم اینه که میخوام خاطرات پروسه ای که دارم طی میکنم از امروز ..یعنی اول مرداد نود ونه اینجا ثبت بشه.. درست حدس زدین.. من وارد مسیر پر از چالش مهاجرت شدم .. و احتمالا طاقت فرسا.. اینجام که ازتون امید بگیرم.. میدونین...چطور بگم .. برای من مهاجرت یه آرزوئه ..نمیدونم میشه یا نه .. ولی عملا بایدددد بتونم ..اما اینم بگم که من واقع بینم اصولا و اگه بخوام خلاصه بگم دو هدف تو زندگی من وجود داره که برای جفتش پلن چیدم... یکم : زندگی با کیفیت تو ایران ..دوم : مهاجرت 

اما نه هر مهاجرتی .. هدف من صرف رفتن نیست هدفم داشتن یه زنگی با کیفیت  تو یه کشور درجه یکه.. 

قدم اولم رو چند روز پیش برداشتم ..حالا آماده ی شروعم ..

میدونم حتی یه ثانیه رو هم نباید از دست بدم ..میشنوی؟ حتی یه ثانیه .. من به اندازه کافی عقب هستم .. باید فقط بدّوام ... خط پایان نزدیکه .. نباید کم بیارم💪🏻

  • سوفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی