روز نوشت های یک دو قطبی

اینجا بلند فکر میکنم ..من یک رها شده هستم و حالا خاطراتم رو در مسیر پروازم اینجا به یادگار ثبت میکنم🌱

اینجا بلند فکر میکنم ..من یک رها شده هستم و حالا خاطراتم رو در مسیر پروازم اینجا به یادگار ثبت میکنم🌱

خوشالی

خیلی خوووشالم خیلی ..رفتیم با سیسی کتابای. کلاس زبانمونو خریدیم.. بابام ما رو برد ..خوش گذشت و اینکه کلی حال کردم دلم واسه انقلاب یه ذره شده بود ..درسته با ماسک و دستکشو این صحبتا بود ولی بازم خیلی مزه داد .. همین الان یه قهوه خوردم با سیسی نشستیم برنامه چیدیم واسه کتابای جدید و خب معلومه خیلی ذوق دارم دیگهههه! پالس منفی هم این وسط مسطا بود که بی خیال میشم نمینویسمشون که پستم خراب نشه .. شما چه کتابایی خوندید؟ منظورم واسه امتحان تافل و جی آر ای هست .🙆‍♀️منکه باید فعلن بمبارون لغت بکنم خودمو .. یک پک فلش کارت آماده هم خریدم که بعد از اینکه از محضرتون مرخص شم میخوام برم سراغش🙃

هنوز مقاله اولیمو مرور نکردم .. وقت خیلی کم دارم خیییلی... باید بجنبم .. اگه شب بیدار بودم حتما میام دوباره ☘️
 

  • سوفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی