روز نوشت های یک دو قطبی

اینجا بلند فکر میکنم ..من یک رها شده هستم و حالا خاطراتم رو در مسیر پروازم اینجا به یادگار ثبت میکنم🌱

اینجا بلند فکر میکنم ..من یک رها شده هستم و حالا خاطراتم رو در مسیر پروازم اینجا به یادگار ثبت میکنم🌱

تصمیم

امروز فکر کنم هشتم خرداد ۱۴۰۱ هست.. بعد از اومدن یک راه طولانی و خیلی خیلی سخت برای فقط نزدیک شدن به رویا به هدفم... بعد از اینکه درک کردم آدما چقدر پست و عوضی هستند که حتی وقتی هیچ کاری بهشون نداری از حقارت ، حسادت و بخل و عقده های درونیشون انقدر سنگ توی کارت میندازن که تو ترجیح میدی عزت نفست بیش از این جریحه دار نشه ،با اینکه تمام زحماتت به باد میره با اینکه خسارت این تصمیم خیلی خیلی زیاده اما تصمیم میگیری ادامه ندی.. امروز میخوام برای همیشه این ارشد کوفتی رو تموم کنم . اگر کسی برای من ارزش قایل نیست احترام قایل نیست خودم که هستم! برن به درک .. من از ویرانه ها میام.. این ویرانگی هم میگذره و من دوباره بلند میشم ...

  • سوفی

نظرات  (۱۴)

سلام مها

لطفا بچه خوبی باش و بیا اینجا را هم به روز کن

نخیر... مرغ مها فقط یه پا داره...

وقتی مها روزه سکوت میگیرد..

و همچنان هیچ...

مهااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امیدوارم مسیر همیشه سبزتو همچنان ادامه باشی مها، با همه سختی ها و رنج ها برای قله های بلند و بلند ادامه داده باشی.. شاید یه روز برگشتی اینجا.. نمیدونم.. شایدم من برگشتم اینستاگرام و اونجا از وضعیتت با خبر شدم.. به هر حال، اگر روزی برگشتی امیدوارم خبرهای خوب و خوش ازت بشنوم... مهای همیشه قدرتمند

...

امیدوارم حالت خوب باشه مها، این همه غیبت تو این وضعیت مملکت یخورده نگران کنندست... 

:(

و همچنان خبری نیست.. :(

  • رضآ_راشآ
  • مهاااا؟؟؟؟؟؟

  • رضآ_رآشآ
  • ...

    روزهای خیلی سختیه مها،انگار دیگه حوصله ی زندگی کردن ندارم. همه انگیزه هایی که ساخته بودم تا بتونم ادامه بدم دارن برام رنگ میبازن..  حس و حال خودکشی دوباره برگشته انگار، نمیتونم با کسی ارتباط برقرار کنم،دنیا و افکار و عقاید اطرافیانم برام جذابیتی نداره.. تنها چیزی که منو نگه داشته تجربه اقدام قبلیم برای خودکشی هست.. چاره ای نداشتم و فعلا پناه بردم به یه روان درمانگر... منتهی گنگم.. خیلی گنگم..نمیدونم میخوام ادامه بدم یا نه.. 

    بعضی وقتا حالم به اندازه ای بد میشه که خودمم نمیدونم چطور خودمو کنترل میکنم..مثل دیشب...

    خیلی خستم مها..

    خیلی زیاد..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی