روز نوشت های یک دو قطبی

اینجا بلند فکر میکنم ..من یک رها شده هستم و حالا خاطراتم رو در مسیر پروازم اینجا به یادگار ثبت میکنم🌱

اینجا بلند فکر میکنم ..من یک رها شده هستم و حالا خاطراتم رو در مسیر پروازم اینجا به یادگار ثبت میکنم🌱

در باب آشنایی

من یک محقق هستم. نمی‌دونم موضوع تحقیقم درباره یک ویروس از کجا به اینجا کشیده شد شایدم با کندوکاو خاطره هام بدونم ...ولی این رو میدونم یک موضوع به هیچ وقت تصادفی سراغ ما نمیاد در مورد من که یک سری روابط ریاضیاتی بسیار ذهنم رو مشغول کرده الان به جایی رسیدم که با خودم تکرار میکنم آگاهی یعنی چی و اینجا ست که دقیقا به نقطه تلافی جواب سوالم و موصوع ریسرچم میرسم...اینجا میخوام تحلیل هامو از کتابایی که دارم میخونم بگذارم ...

راستش دارم امسال من برای خودم یک چالش کتابخوانی جادویی راه انداختم !!!دارم میرسونم به روزی یک کتاب :)

البته در راستای هدفم دیگه ؛)

  • سوفی

نظرات  (۱)

  • سعید سعیدی


  • معرفی کتاب :

    قسمتی از کتاب : 


    تراژدی 


    ۶۳۰- من عاشق تراژدی هستم.  و بدین لحاظ نیز یگانه ام.  منظورم از تراژدی البته ادبیات تراژیک نیست بلکه زندگی تراژیک است.  زیرا زندگی و هستی ذاتاً تراژیک است. لذا تراژیکترین زندگیها مسلماً زنده ترین زندگیهاست.  و البته همه زندگیها تراژدی است که پشت کمدی پنهان شده است. 


    استاد علی اکبر خانجانی 

    کتاب هستی بایستی  

    پاسخ:
    سپاس !

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی