روز نوشت های یک دو قطبی

اینجا بلند فکر میکنم ..من یک رها شده هستم و حالا خاطراتم رو در مسیر پروازم اینجا به یادگار ثبت میکنم🌱

اینجا بلند فکر میکنم ..من یک رها شده هستم و حالا خاطراتم رو در مسیر پروازم اینجا به یادگار ثبت میکنم🌱

به وقت پنجشنبه ای که گذشته...

 پنجشنبه ها رو دوست دارم چون برای خودم جشن میگیرم و توی آلبوم تصویری تمام اطلاعات هجوم آورده بهم رو تخلیه می کنم ...البته تا جایی که بشه ..این #آلبوم_تصویری منه ..که توش نقاشیای هندسیمو می کشم ..میخواستم شروع کنم اما قبلش مثل همیشه از اول شروع کردم ورق زدن آخه حس میکنم اینطوری مرتب میشه ذهنم..رسیدم به این برگه ..پارسال تابستون با شکل های هندسییه توی ذهنم یه نت موسیقی ساخته بودم حتی با یه پیانیستم راجع بهش حرف زدم که خوشش اومد و به استادم هم رفتم با ذوق نشون دادم..خب راستش این قطعه نواخته نشد اصلا ،چون من از پیانو که کلا سر در نمیارم و اینکه ندارم اصلا و دلیل سوم مثل باقی خوول بازیام تا آخر پی گیریش نکردم😅دارم فکر میکنم چرا این چیزا میاد توی ذهنم ..این ساختارهای مارپیچ ..اصلا برای همین رفتم دکتر ...نمی‌دونم یعنی میشه یه روز راز شون رو پیدا کنم ؟؟به هر حال پنجشنبه های  که فرداش می‌تونم راحت بخوابم اینطوری با لذت میگذره 🙃





دفتر هندسه



  • سوفی

نظرات  (۱)

  • سجاد افضلی
  • جالب بود

    پاسخ:
    ممنونم :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی