روز نوشت های یک دو قطبی

اینجا بلند فکر میکنم ..من یک رها شده هستم و حالا خاطراتم رو در مسیر پروازم اینجا به یادگار ثبت میکنم🌱

اینجا بلند فکر میکنم ..من یک رها شده هستم و حالا خاطراتم رو در مسیر پروازم اینجا به یادگار ثبت میکنم🌱

نمیدونم

بعد از ظهر پنجشنبه اس .کلافم ..کلی کار دارم که باید انجام بدم..اما نمیدونم چرا نمیشه..شاید به خاطر داروهاست..برنامه های هیجان انگیز..کلی نقشه برای شهریور دارم..باید بتونم عملیشون کنم به نفع خودمه ..من باید تغییر کنم..اینی که هستم رو نمیخوااام..باید بتونم..زمانِ استراحتم خیلی زیاد شده!باید خودمو جمع و جور کنم ..زنگ تفریح تموم شده..باید بیدارشم و شروع کنم..ازین به بعد بعدا ز اینکه برنامه هام هرروز عملی شد میام و براتون می نویسم..روند تغییراتم اینطوری مشخص میشه.

  • سوفی

نظرات  (۱)

سلام - امیدوارم کارات خوب پیش بره 

منم تقریبا مثل خودت هستم. رایتش من وقتی فکرم درگیر میشه خیلی تاثیرات بدی روی بدنم میگذاره. بی حوصله میشم، تنبل میشم، عصبی و کم اشتهایی و ...

ایشالا که مشکلاتت (اگر مشکلی داری) حل بشه.

خوش حال میشم بروز کردی به منم خبر بدی 

بلاگ منم بیاین وقت کردین.

یه مطلب نوشتم درباره «بیان» و «بلاگ اسکای»، اگه میشه چند دقیقه وقت بگذارید بخونید و حتما کمنت بگذارید برام

خیلی خیلی ممنونم

https://khodrofanni.blogsky.com/1398/05/15/post-533

پاسخ:
سلام ممنونم از پیامتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی