روز نوشت های یک دو قطبی

اینجا بلند فکر میکنم ..من یک رها شده هستم و حالا خاطراتم رو در مسیر پروازم اینجا به یادگار ثبت میکنم🌱

اینجا بلند فکر میکنم ..من یک رها شده هستم و حالا خاطراتم رو در مسیر پروازم اینجا به یادگار ثبت میکنم🌱

حس خوب

نزدیک ظهر شنبه ست..شب‌ خوب خوابیدم..و امروز صبح تصمیم گرفتم از اول دوباره دیتاهامو دسته بندی کنم و بنشینم پای پایان نامم..باید زودتر نروپوزالم رو برسونم دست  دکتر . آر ..خیلی ذوق دارم!!! حس می کنم راه زندگیمو درست انتخاب کردم...من اینطوری لذت می برم ..شایدم نه..باید مثل بقیه دختر ها به فکر پارتی کردن و سر این قرار و اون قرار رفتن و مد لباس و رنگ مو و...باشم.. نمیدونم..فعلن که با تنهاییم اوکی هستم و کتابها تنها همدم های من هستن خب چی بهتر از این...

تکیف زبانممم مشخصه فقط خوندن و خوندن و خوندن...و در کنارش فلسفه ..🥰 این روزا دلم به همین شادی های ساده خوشه..و خب البته که خوشحالم🙆‍♀️💜

  • سوفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی